Unica intalnire Aix,

Artist Aix en provence.

Aix-en-Provence este capitala culturală a Provence. Aix-en-Provence Călătoream fără o adresă de reședință precisă. Punctul final al acestei zile a fost asumat mai întâi Grasse, dar s-a dovedit a fi un orășel nedescriptibil. Pentru mine, oprirea anterioară la Castellane a fost mai interesant.

Orașul francez al ex-en-provence (regiunea Provence). AIX-EN-Provence (Aix-en-Provence)

Așa că am lovit benzina și în aproximativ 40 de minute am condus Grozav. Mai degrabă, m-am oprit la o parcare și unica intalnire Aix internetul mobil, mi-am rezervat un hotel pentru o noapte în Nisa, nu departe de vechiul an și de promenada de pe malul Nisa: Hotel Victor Hugo Nice Orașul inferior Nisa este destul de simplu și împărțit în piețe pe străzi cu sens unic, așa că am găsit hotelul rapid.

Dar parcarea?

Proprietarul hotelului, care este un apartament cu mai multe camere la primul etaj al unui conac vechi, mi-a sugerat că trebuie să găsesc ceva pe stradă undeva și să plătesc pentru parcare la prețul unui aparat de parcare. Cu toate acestea, când am încercat să împing o monedă de 2 euro în cea găsită lângă locul unde am aruncat mașina, o femeie în vârstă m-a sunat: -Domnule, nu trebuie să plătiți!

Mulțumind femeii, mi-am aruncat lucrurile în camera pe care mi-a dat-o: totul este în regulă, există internet gratuit, dușul și dimensiunea camerei nu sunt pariziene: am ieșit afară și am ieșit la plimbare prin oraș Orașul s-a îmbrăcat deja de Crăciun: un patinoar a fost inundat în centru este unica intalnire Aix plus 20 după-amiazaa fost deschis un bazar de pom de Crăciun, iar copiii și non-copiii au fost trimiși să se învârtă pe volan.

Iluminare frumoasă, străzi frumoase, dar cumva nu mi-a plăcut aici, deși am luat cina într-un restaurant bun - nu eram confortabil la Nisa. Era ceva în ea de la gară: o mulțime de oameni plini de culoare din diferite locuri, o mulțime de zgomot despre nimic. Prin urmare, după ce ați făcut o plimbare și ați fotografiat ceva Vieux-Nice, care mi s-a părut interesant să beau periodic un pahar de vin, am rătăcit accidental în poartă, în spatele unui cuplu bine îmbrăcat care mergea în fața mea și am luat o cină minunată într-un restaurant La maison de marie.

Și a doua zi dimineață, luând micul dejun, am plecat spre vest, de-a lungul autostrăzii, de-a lungul coastei. Nu am mers de-a lungul drumurilor de-a lungul mării intenționat, pentru că nu am vrut să pierd timpul la semafoare și blocaje, având în vedere că poza care mi se deschide va fi aceeași: garduri și porți ale vilelor care se separă coasta, metri prețioși și acri de coastă din ochii curioși.

Ajungând repede drum cu plată Înainte de a pleca spre San Rafael, am petrecut ceva timp conducând de-a lungul porțiunii de coastă dintre aceste orașe, căutând ceva care să mă facă să mă opresc și să mă uit în jur.

unica intalnire Aix

Acest lucru sa dovedit a fi un om de zăpadă gonflabil pe malul mării San Rafael. Lăsând mașina sub semnul care interzice parcarea, am mers cu camera în mâini de-a lungul mai multor străzi, dar nu am vrut să scot capacul obiectivului. Nu mă simt confortabil aici cumva. Prin urmare, grăbind spre Saint Tropez cu o sticlă de vin roz de la cramele Bandol, nu am găsit vânzători de pește la piața de pește, care în Saint Tropez era o unica intalnire Aix sub arcadele unui magazin de sticlă obișnuit undeva în Biryulevo.

Speram la mai multe, așa că, după ce am respirat fum de tutun în compresorul care furniza aer unui scafandru care făcea ceva în partea de jos a portului de agrement, am decis să mă mut la origini - în Bandol Dar a existat și pustiire, din păcate.

Într-una dintre cafenele, mi-au trasat un traseu către una dintre crame, care este mai aproape de Verdon Canyon decât de Bandol și nu erau siguri dacă va fi deschisă.

Prin urmare, scuipând pe Coasta de Azur cu clădirile sale dense, m-am mutat în Aix en Provence, deoarece începea să se întunece și deja mi-am rezervat o noapte peste Internet.

Aix-en-Provence De îndată ce eu, mergând pe stradă și văzând scoicile din cutii, m-am lipit de vânzător cu întrebări și m-a îndreptat peste perete către restaurant, unica intalnire Aix m-am așezat și am comandat șampanie cu două porții de stridii Stridiile Apropo, un restaurant bun - pot recomanda Les deux garcons dar șampania este acolo M-am uitat fix la factură și am întrebat - mi-ai turnat un cristal? Ce ești, desigur că nu.

unica intalnire Aix

Dar în toate restaurantele franceze șampania este scumpă. După ce am zdruncinat puțin pe această temă cu un garcon, am ajuns la concluzia că diferența dintre Italia și Franța este că în prima în Italia vița spumantă costă puțin mai scump decât apa fără gaz în Franța Stridiile erau servite cu portocale și dedesubt era pâine și unt.

Nu am mâncat niciodată stridii cu pâine, dar aici am încercat unica intalnire Aix mi-a plăcut: gillardo numărul 3 au fost foarte blând Ciudat, dar a fost luni. Înțeleg piața florilor, dar tarabele de brânză și fructe de mare nu se încadrau în programul piețelor din Provence, pe care le-am studiat înainte de călătorie.

Ca să trăiesc așa: proaspăt, poți să te târguiești, să încerci și să gătești imediat: de exemplu, prăjești peștele fără tăiere și poți lua verdeață de la un vecin Cu toate acestea, pozele din supermarketuri sunt la fel de bune. Îmi pare rău, dar am șters aceste fotografii de pe telefonul meu, așa că le postez în mărime completă. Dar acest lucru are un anumit avantaj, deoarece puteți vedea imediat prețurile șampaniei în magazin. Carrefour A cincea și a șasea zi de călătorie.

Modificarea setărilor de confidențialitate

Arles, parcul Camargue Ca bază, am ales un motel bun la 12 km de Arles: Hôtel et Résidence de la Transhumance și vă pot recomanda în siguranță acest loc: liniște, dormitor și living mare realizat ca studio, bucătărie complet utilată, internet, mic dejun nu este inclus în preț, Site ul serios de dating GendArme bunexistă un supermarket la de metri distanță cu niște prețuri nebunești pentru vin: am mers de-a lungul culoarului de mai multe ori și am căutat vin mai scump de 5 euro pe sticlă.

Nu a avut. Drept urmare, Montepulciano d'Abruzzo a luat o sticlă cu 1,79 euro.

unica intalnire Aix

La naiba, mi-au scris din Italia în fb că au vin mai scump la vânzări Având în vedere acest lucru, am încetat să merg la restaurante și am trecut la pășune, adică am aprovizionat fructe de mare și vin proaspete în supermarket și m-am clonat despre încărcarea fotografiilor pe FB. În ceea ce privește Arles, este un oraș mic, frumos, cu o arenă unde se fac coride în franceză, adică taurii nu sunt uciși, ci doar mângâiați ușor pe cap.

Probabil totul despre Arles.

Mai multe despre acest subiect